say wha | geelküüned

… ehk siis minu jaoks jälle midagi täiesti uut. Kuidas seletada… siiani olen olnud täiesti võhik kui silmas pidada igasuguseid kunstküüsi või ripsmepikendusi või mis iganes hoolduseid veel. Peale nabaneedi ja tatoveeringute olen selles valdkonnas asju täiesti minimaalselt läbi elanud. Muidugi, kes meist poleks 14-aastaselt poest ostnud neid korralike plastikküüsi ja endale peale toppinud, I know I did it. Igastahes, juba päris ammusest asjast olen Facebookis hoidnud silma peal mitmel inimesel kes küüsi teeb ja samamoodi kuulsin juba suvel mitmeilt, et geelküüned on väga mugavad jnejne. Varem jäi mulle ette see, et siis nagu ise ju küünelakki pidevalt vahetada ei saa, nagu mulle meeldib, aga lõpuks oli see tõukav faktor siiski see, et mu enda küüned lihtsalt ei taha kasvada ja tugevad olla, sest ma tarbin väga vähe piimatooteid ja kaltsiumi saan ma njetu. Mainisin M-le juba päris ammu, et olen mõelnud panna, aga tegudeni jõudsin alles mõned päevad tagasi. Laupäeval tuli spontaanne mõte ja juba teisipäevaks sain aja Karmeni juurde ja küüned peale.

Esimesed emotsioonid: väga mugav on, kui keegi sinu kätega 3+ tundi mässab, ausalt. Pluss, tööga jäin ikka väga rahule niiet absoluutselt pole kurta. Muidugi on ainult see harjumise asi, sest varem ju endal ikka pidevalt lühemad küüned olnud. Samamoodi on pidevalt tunne, et kui kuskile natukene kõvemini vastu lähed, lendab küüs kohe minema, kuigi tegelikult nii ei ole. Millegipärast on läätsi samamoodi raskem silmast ära võtta, aga see on samamoodi harjumise asi.

Seoses värvi jms-ga: tegema läksin esialgu mõttega teha midagi tavalist, ehk siis ilmselt prantsuse maniküür ja siis midagi huvitavat ehk mõnele sõrmele. Seal olles ja neid erinevaid põnevaid näidiseid jms vaadates tundus esialgne mõte igav ning tahtsin midagi muud. Sellel disainil, mis kahel viimasel sõrmel on, oli esialgselt põhi hajutatud lillaga ning mulle meeldis see väga, aga kahjuks helelillat värvi saadaval polnud ja pidin uue valima. Kuju valisin sellise, sest see teeb sõrmed natukenegi pikemaks. Eks siis hooldusesse minnes saab ehk midagi täiesti uut jälle proovida 🙂

R x

English: I’ve so far been quite distant from all these gel nails and lash extensions and stuff like that, but since my own nails had pretty much given up, since I don’t get calcium enough, ’cause I eat literally no dairy products, then I decided to give gel nails a go. I had already heard so many positive opinions as well and I got the appointment so quickly, so yeah.. it happened. First emotions: I’m satisfiiiieeed. Of course the long nails still need getting used to and some things like for example getting my contact lenses out are obviously harder. Regarding the color and everything: I had the intention of getting a french manicure, but when I actually got them done, it felt so boring, so I opted for something more colorful. I would have like a light purple color, but it wasn’t available, so I settled for this turqouise one. Maybe next time I’ll do something new 🙂

Leave a Reply

