mõtted

a30232ed32085806dc9b3713bd20abc8

Mul istub draftides juba blogi alustamise algusaegadest see ‘kaalukaotuse’ postitus ja ma arvan, et ma vist ei jõuagi selle postitamiseni. Mõni inimene on isegi uurinud ka, et millal seda blogis võib näha jnejne, aga mul on selline tunne, et selle postitamisel pole enam eriti mõtet. Põhjuseks see, et kuigi palju, mis seal kirjas, kehtib siiamaani, siis on palju ka seda, mis enam ei kehti üldse. Ma olen nende 4 aasta jooksul teinud läbi igasuguseid huvitavaid perioode, et saavutada SEDA ühte numbrit ja kui hakata selle peale mõtlema, pole paljugi sellest olnud üleüldse tervislik. Kurb mõelda isegi, et vahepeal koosneski kogu toidulaud mingitest närustest pakisuppidest jms asjadest, mis on iseenesest küll väheste kaloritega, kuid sealt ei saa mitte mingeid toitaineid ning pigem soolad end täielikult üle. Tore, et mul on ümber inimesed, kes julgevad suu lahti teha ning aidata asju muuta.

Samuti on nende aastate jooksul olnud palju ebakindlust ning rahulolematust, mis praeguseks hetkeks õnneks on põhimõtteliselt täiesti kadunud. Olen aru saanud, et põhiline ei ole see number, põhiline on see kuidas sa end ise tunned. Söö see koogitükk ära või võta veel üks tükk pitsat – asi on moderatsioonis. Hea öelda küll, mis siis, et selle punktiga pean ise veel natukene vaeva nägema. Ma ei hakkagi väitma, et terve mu toidulaud koosneb täielikult tervislikest asjadest ning on mega mitmekülge, sest see pole seda. Kindlasti peaksin sööma rohkem liha, rohkem kala, piimatooteid jne, kuid selle kallal annab veel töötada.

Ma arvan, et minul oli selleks tõukavaks jõuks uuesti füüsilise aktiivsusega tegelema hakkamine – 2 aastat lasin RA-l sellele ette jääda, kuid nüüd kui seda natukenegi on, on elu justkui sees. Sellepärast üritangi aastal 2016 teha kõike seda veelgi enam: toituda mitmekesisemalt, olla aktiivsem ning mitte lasta end väikestest muutustest nii palju häirida. Oh ja samuti: enda teistega võrdlemine on täiesti mõttetu ning teeb pigem kahju, kui kasu 🙂

Ma ausalt isegi ei tea kuhu ma selle postitusega lõpuks jõuda tahtsin või mida öelda, aga no eks igaüks loeb mida tahab välja, lihtsalt panin mõtteid kirja.

R x

English: There is a weight-loss journey post sitting in my drafts from a looong time ago. I think I will never post it, because there is no point anymore: there are things that still apply and there are things that don’t. In the past 4 years I have had several different periods to achieve THAT one number on the scale and the things I’ve done have not been that healthy at all. Sad to think that at one point I basically only are some shitty packaged soups to keep it under my calorie goal. 

Also, during these years I’ve been self-conscious and unhappy, which doesn’t apply anymore. I’ve understood that the most important thing is how you feel. Just eat that one piece of cake or take the second slice of pizza – it’s all about moderation. Easy to say, if I still, personally, have to work on that. Of course, I should eat more meat, fish and dairy, but I’m still working on it. 

Also, physical activity is really important – I let RA stay in my way for two years, but not anymore. I really feel alive when I have even a little bit of physical activity. That is why my goal for 2016 is to eat better, work out more and not let myself get bothered by small changes – oh and comparing yourself to others does more harm than good 🙂

Leave a Reply

