pumpkin.. spice latte

Selle postituse teen hetkel ainult sellepärast, et anda kerge update asjadest ja sellepärast, et näidata, et isegi siis kui asjad päris nii välja ei kuku, kui võiks, pole mõtet pead norgu lasta! 😀

Ehk siis läksin eile poodi mõttega, et värvin juuksed uuesti violetse tooniga tumedaks, samamoodi nagu eelmine talv oli ja tulin poest tagasi värvieemaldaja ja blondeerijaga. Ma ausalt ei tea, mis mulle sellel hetkel seal riiuli ees pähe lõi, aga kuna mänginud olen mitu korda selle mõttega, et lez do it, siis mõtlesin, et kui mitte nüüd, siis millal veel? Kodus mul siin ustav juuksur M olemas ja võiski alata see mässamine – peale värvieemaldust olin selline laiguline pruunikas-punakas? + heleblondid juuksejuured… yaaas. Kerge blondeerija peale ja välja kukkus porgand. Ideepoolest oleks võinud seal peatuda, aga läksin poodi uue blondeerija ja Ash Blonde tooniga värvi järgi, mis kokkuvõttes eriti mitte midagi ei teinudki.

Ja siin ma olengi..:

12312211_978785845496399_207962762_n

.. sellise tagurpidi ombre lookiga, juured täiesti blondid ja edasi juba siuke värv mis olenevalt valgusest varieerub porgandi ja pissi värvi vahel. Mis seal ikka! 😀 Sai midagi uut ära proovitud ja kindlasti enne aasta lõppu olen tume tagasi, sest tunnen ise, et see minu värv ja juba mitu korda öeldud ka seda. Tavaliselt ma võtaks sellist mitte eriti meeldivat muutust veidi teise suhtumisega, aga seekord on kuidagi väga hea tuju kõige selle osas: ise ma tegin selle otsuse ja las ta nüüd siis olla, ega ma ju ära sure kui natukene aega nagu värske kõrvits ringi käin, haha!

R x

English: So I decided do dye my hair.. I went to the grocery store to pick up a violet box dye and came back with a hair colour remover and a bleach. Later on I went back and bought bleach again and some blonde hair colour as well. That is what came out! 😀 If in other cases I would be quite mad over this kind of weird change, then not this time – it was my own odd decision and walking around like a pumpkin for a while certainly won’t kill me, haha!

Leave a Reply

