miss igavus

Viimane nädal on olnud… huvitav. Tehtud on ikka suht palju, aga mida vaja teha olnud, see pole graafikusse mahtunud. Ehk siis see nädal jõudsin kooli esimest ja viimast korda neljapäeval kaheks seminariks. Trellid Tartu Ülikool. Ma tegelikult ikka veel olen tubli kolmanda aasta tudeng, ma luban!

See-eest on aga jõutud nautima igasuguseid erinevaid maitseid mida Tartu söögikohtadel pakkuda on, nagu ikka ja siis sai veel kinos käidud nii, et 90% rahvast olid pisikesed lapsed ja siis olen nii mitut teksti tõlkinud, et võin vabalt minna tööle palkmajasid tootvasse firmasse, arendada välja mõne arvutimängu või siis minna poodi klienditeenindajaks, sest tean nii hästi kuidas ja kuhu miski asi poes käib. PowerPointis tegin ühe Kuldvillaku mängu ka, aga vot see oli kooli jaoks.

Kõik lihtsalt sellepärast, et mõtlesin, et kui ülejäänud lastel-noortel on koolis vaheaeg, siis miks mitte minul ka… hah. Tegelikult ma arvan, et enamus ajast sellel nädalal on ikka päris kasulikult mööda veedetud. Täna siis on ikka korralik lebopäev olnud, aga üks hetk mõtlesin, et prooviks teha mingit meiki, Halloweeniks äkki või midagi, sest see on juba nädala aja pärast tulemas. Don’t mind my face, aga noh nii juhtus.

kleo

Mul tegelikult ikka on ülahuul ka nendel piltidel olemas, aga kuna see peaks kuldne olema, siis seda kahjuks väga näha ei ole. Inspiratsiooniks oli SEE pilt ja tal on ka Youtubes tutorial selle kohta. Kindlasti ei üritanud täpselt samamoodi asja järgi teha, mõni asi on ikka erinev ja ta on professionaal ka ja mul oli lihtsalt igav.

R x

Leave a Reply

