sarjad mida jälgin | at the moment

Jah, pealkiri peaks kõik ära ütlema. Üle pika aja on jälle mu jaoks käes see aeg, kus regulaarselt jälgin teatud sarju, muidu viimasel ajal olen lihtsalt vaadanud vanu vaadatud sarju või lihtsalt binge-watchinud mingeid. Nende põhjal mille välja toon võiks arvata, et mulle rämedalt istub mingi õudusvärk ja kõik selline rõve jne, kuigi tegelikult näiteks õudusFILME ma ei suuda üldse vaadata. Lihtsalt sarjade puhul on mingi arust see ‘horror‘ päris suhteline mõiste ja üldjuhul ei pea paika. Hetkel on aga jälgitavaid sarju neli:

twd

Jaaaaa, The Walking Dead, ehk eesti keeles Elavad Surnud. Ausalt ma olen nii haigelt õhinas, et uus hooaeg. Seriaal räägib inimestegrupist, kes peab ellu jäämise nimel võitlema zombidest laastatud maailmas ning kohanema igapäevaste kaotustega. Varem olen seda ühes blogipostituses maininud, öeldes, et Ann oli see kelle pärast seda vaatama hakkasin. Alguses tundus, et eee.. zombied? Pole väga mu teema, aga tegelikult on VÄGA minu teema. Need zombied zombiedeks, tegelased ja nende areng ja need storylined on lihtsalt väga head ja nüüd algaski 6. hooaeg, mida siis rõõmuga iga esmaspäev vaadata saab!

_____

Scream

Scream Queens – õudus-komöödia, mis keerleb Kappa Kappa Tau korporatsiooni ja sellega seostuvate mõrvade ümber. Põhimõtteliselt suht Glee meets American Horror Story, mis pole üldse imekspandav, sest just täpselt samad tegijad kes neid kahte sarja teinud, teevad ka seda. Välja tulnud osad pole minu jaoks küll siiani väga hirmsad olnud, aga meelelahutust on küllaga.

_____

prject

Kuna vaatasin igavusest peaaegu kõik vanad Project Runway hooajad ära, siis mõtlesin, et miks mitte hakata siis ka hetkel pooleli olevat 14.hooaega vaatama. Sellega seoses meenub, et ineedtostartworkingonthatdress…. Muidugi kõikidele moehuvilistele ja disainist huvituvatele inimestele must-watch sari ja peale selle saab nagunii igasugu draamat, nagu tõsielusarjades ikka.

_____

American-Horror-Story-Hotel

Ja viimane, aga kindlasti mitte hapupiimane, on American Horror Story: Hotel. Ehk 5. hooaeg. Kes pole selle sarjaga tuttavad, siis sellega on selline huvitav asi, et igal hooajal on uus teema, aga näitlejad on suuremas osas jäänud samaks, kuid nad ei mängi samu rolle mis eelneval hooajal, vaid hoopis kedagi muud. Varasemad hooajad olid näiteks: Murder House, Asylum, Coven ja Freak Show, millest viimast ise viitsisin paar osa ainult vaadata, sest kuidagi ei istunud see. Käimasoleval hooajal on väljas ainult üks osa ja juba selle järgi võib teha järeldused, et tulemas on kõige rohkem fucked up hooaeg ehk siis eriti rõve ja eriti hull jne, niiet eks siis näeb kaua sellega vastu pean. Kel huvi, siis esimesed kaks hooaega kindlasti parimad.

R x

Leave a Reply

