weekend shenanigans

Hetkel olen omadega põhimõtteliselt kuskil novembris juba, aga kalendrit vaadates on ees ikka september. See kuu on lihtsalt niiii räigelt veninud, et palun saa otsa omadega juba. Kuigi tegelikult polnud septembris nagu esialgu üldse plaanis Haapsallu minna, siis lõpuks käisin ikka kaks korda seal – esimene kord siis sõpsudel sünnipäev oli ja teine kord nüüd möödunud nädalavahetus. Põhjuseid oli mitmeid: tuulepea-modega unustasin eelmine kord kodust võtta kaasa rebaste vande, mis esimesel aastal minu kätte usaldati ja mille peame omakorda kolmanda aasta tudengitena esimese aasta omadele edasi andma. Igasuguseid muid asju unustasin ka koju. Peale selle oli vaja auto Haapsallu toimetada ja siis veel see asjaolu, et Oliver lendab täna Austraalia poole ning ta otsustas teha ‘ärasaatmiseks’ väikese istumise.

Ja nii ma siis sõitsingi üksinda neljapäeval Haapsalu poole ja üksinda sõita polnudki nii igav, kui ma alguses arvasin. Millegipärast oli selle Haapsallu mineku suhtes selline blokk ees seekord, aga tegelikult oli hea kodus olla jälle. Reedel lihtsalt laadisingi kodus akusid ja olin lebos, et laupäeva õhtul siis Oliverile vääriline goodbye Taksis teha. Taksis oli väga tore, sai sõpradega igasugust huvitavat juttu rääkida ja catch up’ida jne ja hiljem hetkeline Apteki tiir ja olingi üpriski vara kodus võrreldes sellega mis kell suviti sealt koju sai.

Pühapäev tuli väga kiiresti kätte ja siis oli vaja jälle asjad kokku panna ja eks ikka sai kott täis laetud igasugu porgandite, paprikate jms hea koduse kraamiga. Tartusse jõudes ootas mind Werneri porgandikook, sest ma olen ju see livin’ on the edge (ha ha ha 🙂) ja lasin Madlil seda endale tuua – teadmiseks, siis ma olen Werneris põhimõtteliselt 90% valikust ära proovinud, sest iga kook on nii hea olnud, et pani kohe järgmine kord uut proovima ja porgandikook oli siiani ainus, mis mulle üldse ei maitsenud. Seega, miks mitte proovida seda uuesti ja äkki üllatun? Nii oli: see oli tegelikult täitsa normaalne, kuigi muidugi mitte nii hea kui enamus koogid seal ja ilmselt ise ma seda ikkagi uuesti ei ostaks, aga no….

Mis muud ikka, eks samamoodi edasi ja vaatab mis saama hakkab, igasugu põnevat on sellel sügisel veel ikkagi tulemas, stay tuned.

R x

Leave a Reply

