missasööd | hommikusöök

Ühes varasemas postituses mainisin, et hommikusöök on mu päeva lemmik söögikord. Kuigi see healthy life elustiil käib mul külas nii kuidas juhtub (kes suudaks ei öelda Werneri kookidele või Creppile.. try me), siis hommikusöök on selline asi, et sellega annab veidi rohkem mängida. Siis kui veel suvi oli, siis mõtlesin, et pildistaks just for the lols nädal aega enda hommikusööki ja no, olgem ausad, siis ega mul see eriti aja jooksul ei muutu, siis üritasin nende päevade jooksul ikka midagi muuta siin ja seal.  Ps: kliki pildile ja see läheb magically suuremaks.

päevad1

Pildid on petvad – see ei ole must kohv 😀 See on mu ustav roheline tee, mis on aastaid mu hommikusöögi juurde kuulunud. Paar nädalat tagasi oli üks hommik kus ma unustasin endale teed teha ja oma tuppa sööma jõudes mõtlesin kohe, et midagi on puudu.

Päev 1 – roheline tee, külmutatud viinamarjad ja kaerahelbepuder mee ja banaanidega + sutsuke kaneeli. Ausalt öeldes ei mäleta millal viimati sõin lihtsalt viinamarju ilma neid külmutamata – need on lihtsalt nii head sügavkülmast võetuna, proovige! Väike confession ka – olen http://www.rate.ee/users/lazy ja kasutan pudru tegemiseks kiirkaerahelbeid.. ups.

Päev 2 – roheline tee, koduaia vaarikad ja Balsnacki neljavilja krõbuskid jogurtiga. Suvel oli niiii hea, et sai oma aia saadusi kasutada ja nii ma elasingi vahepeal täiesti marjadieedi peal, sest neid oli mõnus igaks söögikorraks munchida. Neljavilja krõbuskid on ka head, vahepeal kui neist kopp ette saab ostan kas kamapalle või hetkel on isegi hernekrõbuskid. Jogurti mark ei oma ka absoluutselt tähtsust, aga eelistan pigem kergemaid variante, mitte täitsa tummist koorejogurtit.

Päev 3 – roheline tee, kauss empsi korjatud mustikaid, kaks riisigaletti mee ja banaaniviiludega. Tore, et see suvi mustikasaak täitsa suur oli, sai neid ka samamoodi koguaeg söödud. Riisigaletid meeldivad mulle ka – olgu see hommikusöök või mõni muu.

päevad2

Päev 4 – roheline tee (go figure), külmutatud viinamarjad ja riisigaletid seekord maapähklivõi, banaaniviilude ja kaneeliga. Nagu näha, siis too päev oli mu kujutlusvõime võrreldes eelmistega veidi rohkem piiratud või ma olin lihtsalt laisk. Eelmise päeva mee vahetasin peanut butteri vastu välja, sest see on lihtsalt niiiiiiii hea ja banaanidega on suht kombinatsioon taevast.

Päev 5 – rukkikama jogurtiga, paljad riisigaletid, kauss nektariini jaa *trummipõrin* roheline tee. Tänu empsile avastasin sellel suvel enda jaoks uuesti kama, täpsemalt rukkikama. Kuna üritan valget suhkurt mitte väga kasutada ja teised joovad keefiriga, siis mõtlesin, et proovin kamajahu segada jogurtiga…yaaaas! Segu tuleb veidi paksem kui muidu ja seda annab lusikaga ilusti süüa ja mulle nii meeldib! Nektariin oli hea vaheldus viinamarjadele ja muudele marjadele.

Päev 6 – roheline tee, kamapallid jogurtiga ja viinamarjad + marjad mix. Neljavilja krõbuskid said otsa ja asemel tulid kamapallid. Veel oli natukene marju järgi ja muidugi pidi neid ju ära kasutama.

Ja ma avastasin, et mu ‘nädal aega’ oli tegelt 6 päeva…. ah mis seal ikka, ilmselt viimasel päeval sõin jälle putru, sest seda söön tihedamini kui siit võib-olla välja paistab. Igastahes, hommikusöök rokib ja hakake kõik hommikust sööma, sest see annab päevaks palju rohkem energiat kui lihtsalt tee/kohvi joomine.

R x

Leave a Reply

