project ren-way

Igavus võib vahel olla oi-oi kui inspireeriv. Ehk siis üks päev kui tööl väga vaikne päev oli ja selline tunne, et kõik sarjad vaadatud, tuli kuskilt vägagi random idee vaadata Project Runwayd – eestlastele ilmselt vähe rohkem tuntud nime Heidi Klum otsib moeloojat all. Ühesõnaga, kes on täiesti kivi all elanud ja ei jaga sellest midagi: saate formaat kujutab endast seda, et disainerid pannakse igas saates proovile erinevates ülesannetes, nt peavad disainima prügist täiesti kantava riideeseme või hoopiski toidust ja saadet juhib Heidi Klum… duh.

kleit1    kleit2

ÜHESÕNAGA, milleni ma siis jõuda tahtsin on see, et kuigi olen kunagi seda sarja ehk telksist näinud-peale sattunud, pole olnud huvi väga süveneda, aga nüüd vaatasin 12. ja 13.hooaja lihtsalt jälle mingi paari-kolme päevaga ära ja olin lihtsalt vaimustuses, kui vinge ja cool ja tuus jne. SEEGA, tuli mulle selline idee…., et mina, kes pole põhikoolist saati õmblemist sallinud ja kellele on kunstiannet antud umbes sama palju kui mu kassile, võtan ette sellise väljakutse, et disainin ja õmblen ise endale lõpukleidi. Just – kui hästi läheb tuleb tuleva aasta kevadel ülikool lõpetada ja päris alasti ka seda teha ei saa, seega miks ka mitte. Ilmselt mitmed nüüd naeravad mu siinkohal välja, et ega sa kriipsujukule kostüümi selga ei joonista, aga you’ll see, ma teen selle ära ja it will be fierce. Hetkel on mul peas umbes 110 mõtet ja järsku tundub kõik tänavatel ja metsas jne mega inspireeriv ja ma tean, et see on vaid korraks. Kindlasti tuleb ette olukordi, kui mul on selline tunne, et fuck it, ma lähen kohe poodi ja ostan selle nõmeda kleidi ära või siis võtan sahtlist mingi suvalise mida nagunii kordagi kandnud pole, aga sisendan endale juba varakult, et ‘sa teed selle ära, sa teed selle ära’. Mu arust üks viis kuidas ennast mingil moel ületada ja midagi uut jälle proovida. Ilmselt saan suurima inspiratsiooni mingisugusest Marchesa kleidist, sest need on lihtsalt niii super ilusad. Vaja ongi lihtsalt, et kuskilt tuleks mingi kunstitalent, sest ideed on peas olemas, aga käsi ei oska neid paberile õigesti joonistada.

R x

Leave a Reply

