soome trip + boonus leo böörtei

..ehk siis wow kas käisime välismaal. Tegelikult algas kõik sellest, et Madli ja Madli ema jne kutsusid mind külla Savonlinna, kus nende pere elab. Kuidas ma siis ära ütlen ja saigi reis planeeritud augusti lõppu, et asjad ilusti tööga läbi räägitud saaks jnejne. Viimased päevad enne minekut oli kopp no niiiiiiii ees siin Eestis olemisest ja mõte sellest, et kohe varsti saab siit ära ja loodetavasti korralikult shopata oli meeliülendav. Lõpuks oligi käes esmaspäev 24.08 ja meie pikk trip Põhja-Soome poole võis alata: kõigepealt Tallinna, siis laevaga Helsingisse ja sealt edasi bussiga 6h (!!!!) Savonlinna. Kui ma arvasin, et Tartu-Haapsalu otsebuss, mis sõidab 4,5h on pikk sõit, siis meie kuuetunnise sõiduga võrreldes see täiesti poisike. Muidugi oli ka peatus vahel ja natukene sai ka end sirutada, muidu oleks peale 6h paigal istumist liigutamisega vähe shitad lood olnud. Lõpuks siis jõudsime kohale, Mannu ema oli meil vastas ja olimegi homeee. Madlil on kaks armast koera, Mozart ja Lasse ja Lasse tahtsin küll kotis endale koju viia salaja.

Olimegi arvestanud, et kaks päeva lähevad täielikuld trippimise peale, seega vahepealsed kaks päeva olid ilusti ära sisustatud. Kuna Savonlinna on selline suht all over the place linn, siis otsustasime kesklinna shoppama liikuda ratastega – mina ise polnud ratta selga sattunud aastast …. ja ofc oli järgmine päev kann valus ju. Igastahes, rattaga oli mõnus liikuda, ilmad olid väga ilusad ja sai natukene shopata ja värki ka. Ise olin veidi pettunud oma saagis, aga Mad skooris ikka kõvasti endal. Tagasi sõites eksisime natukene ära ja sõime mustikaid ja pohli ning hiljem koti jõudes läksime juba järvele paadiga sõitma. See oli ka mega vinge, kuigi ma väga selline paadiinimene polegi otseselt, siis polnud küll kordagi tunnet, et lendaks üle ääre või midagi.

Kolmapäeval läksime uuesti linna uuele shopingukatsele, kuigi ega see mul edukam ei olnud. Madli oli veel mrs. giid ja näitas mulle Olavilinna linnust ja sadamat jne, väga mõnus linnake ühesõnaga. Too päev olime kuidagi väsinumad ja ülejäänud päeva lebotasime maha teadmisega, et kell 6 järgmine hommik jälle äratus. Jaaaa tripime Eestisse. Parim asi oli muidugi selle juures see, et meie Leonid tegi oma b-day party ja neljapäeva õhtul, seega me suhteliselt jooksime ühelt transpordilt teisele ja sättisime ülikiiresti, et kuhugi üldse jõuaks… ja jõudsimegi, ehk siis jõudsime hommikul kell 8 pmst koju ja mõlemad allnighteriga tööle. Seega võib kogu selle tripi ja ka Leonidi sünnipäeva lugeda väga-väga suurteks kordaminekuteks ja teinekordki! Tegin väikese videokokkuvõtte ka meie neljast päevast, niiet keda huvitab, siis kliki SIIA. Panen ühe pici ka siia ikka kus meie ja linnus peal, sest mul instagrami ei lubatud panna 😦