kingitus

Kas see on veits veider, et ma vaikselt juba jõulukinkide peale mõtlen? On eks. Me pole omadega veel suvestki edasi liikunud ja mul on peas ainult ‘tis the season to be jolly falalalalalala‘. Tegelikult ma arvan pole asi lihtsalt jõuludes – selles on hoopis, et mulle meeldib kingitusi teha ja seda eriti inimestele kes mulle tähtsad on. Üks vingemaid asju üldse minu jaoks on see, kui näed inimest avamas kingitust, millesse oled palju mõttetööd ja pingutust investeerinud. Parim asi on see, et need konkreetsed kingid ei pea olema suuuuured ja uhked ja kallid, enamasti piisabki sellest näiteks, et need on tähendusrikkad või vastupidi just naljakad ja just sellised, et sa tead, et lähevad peale sellele, kellele sa seda teed.

Aprillis UK-s olles oli mul suur-suur mure sellega, mida Madlile tuua, sest kui tema enne mind käis, tõi ta mulle minu suureks üllatuseks (nagu absull ei oodanud midagi sellist) Sleek lauvärvide Storm paleti ja siis oligi see värk, et tahaks ka midagi vinget tuua ju. Šokolaad oli täiesti MUST have, aga kuidagi hale tundus ainult kotitäie šokolaadiga laivi lennata. Kuna ma Primarki end sisse pmst kolisin Oxford Streedil, siis otsustasin midagi sealt välja kaevata. Ja ühel hetkel ma leidsin selle:

t-särk

ja ma teadsin, et vot just selle ma pean ostma, sest kellele ei meeldiks need kuumad mehed, kelle nimed kõik seal kirjas olid? I sure do.

Igastahes, muidugi käis korraks peast läbi mõte, et ‘kas see on ikka piisav jnejne’, aga tegelikult poleks üldse vaja olnudki põdeda, sest suveniir slash kingitus tuli täitsa hästi välja. Tore on kingitusi saada, aga minu arust on veel toredam neid teha – uskuge mind, ka väikese vaevaga on võimalik teha midagi meeldejäävat ning  tähendusrikast. Kingi materiaalsus ei oma minu jaoks ka põhimõtteliselt üldse rolli. Mind ennast väga ei huvita kinki saades kui palju see maksis või kui kallist poest see osteti, sest tähtsad on hoopis muud asjad.

‘Kinkige’ oma lähedastele rohkem – kompliment, ka hea sõna või soe kallistus võib olla suuremaks kingiks kui ise iial ette oskate kujutada. Kõik sellised pisikesed heateod tulevad endale kindlasti kaarega tagasi, sest karma is  only a bitch  when you are as well. 

R x

Leave a Reply

