10 täitsa suvalist fakti

Heidi tegi oma blogis midagi taolist ja kuna mul on hetkel konkreetne brainfart ja tööl aeg lihtsalt kohe üldse ei taha edasi liikuda, siis mõtlesin, et why the heck not

  1. Ma ei ole mitte kunagi kuskil ‘soojal maal’ reisil käinud. Põhjuseid selleks on mitu: ühele ei meeldi lennukiga lendamine, teisele laevaga sõitmine jnejne. Muidugi oleks tore kuskil Tais või mujal päikese all peesitada vms, aga minu jaoks on vingeimad reisid need kus ma midagi reaalselt näen ka ja igast vaatamisväärsused jne on mulle suht must-see, väga ei kujuta ette, et jaksaksin nädal aega hotelli basseini juures päikest võtta, aga kes teab.
  2. Mul on 7 kassi…. ja üks koer ka. Üldiselt kui keegi kuuleb, et 7 kassi, tuleb suur :O nägu pähe ja “7 ?!?!”. Meil on kõik peres suured kassiarmastajad ja on juhtunud nii, et hetkel meil on neid just see arv. 4 neist on üks perekond ka ja ausalt öeldes vahel on tõesti nii, et kui nägu ei näe, siis ega ei saa aru küll, et kes on kes. Üks pisike vanamees krants Pätu on meil ka ja olenemata sellest, et ta enam nii hästi ei kuule-näe, siis on tema pigem see kes kasse kiusab. Üleval: Tupsu, Kusti, keskel: Priiks, Mõmmi, all: minu musi (Kitu) ja Tuusti ja Kulu.  kiizud
  3. Mul ei ole mitte millegi vastu allergiat. Vähemalt pole siiani veel midagi avastatud 😀
  4. Mu lemmikvärvid on tumesinine ja lilla. Ja ma isegi ei tea mis põhjusel need mu lemmikvärvid on, arvestades seda, et riietuse osas on must just see, mis on alati kindla peale minek, aga millegipärast on just need värvid need mis mõttesse tulevad selle peale mõeldes.
  5. Mu päeva lemmik söögikord on hommikusöök. Veider, I know, aga mõnikord on magama minnes selline mõte peas, et ‘tahaks juba hommikusööki’ ja arvestades seda, et ma ei suutnud aastaid hommikuti mitte midagi alla saada peale rohelise tee, on see tõesti samm või 10 sammu edasi.
  6. Mul on väga tihti deja vu-d. Deja vu-d on raske kirjeldada – ühel hetkel on lihtsalt tunne nagu oleksid seda konkreetset asja juba läbi elanud või unes näinud vms ja minul isiklikult hakkab täitsa paha kui selline hetk juhtub ja tõmbab seest õõnsaks. Ei, ma ei ole nõid Nastja ja ei näe tulevikku ette, aga mõnikord lihtsalt juhtub selline asi.
  7. 15 kg… läks maha umbes aasta-aasta poolega, muutes täielikult oma toitumisharjumusi jms. Olen mõelnud postitada selle kohta ka eraldi postituse, aga ei ole täiesti kindel olnud kas teha seda või mitte.
  8. Ma armastan tantsimist. Läbi senise elu on tehtud ikka kõikvõimalikku liikumist, mille sekka mahuvad rahvatants, 10 aastat iluvõimlemist, mu armas Džadern (džass-moderntants), kuskil seal vahel isegi korra Sir N ja hip hop ja mis iganes veel. Hetkel on need tantsimised ehk ainult need mida kuskil väljas olles teha saab, aga pole hullu. SIIN näete mind paari liigutust tegemas.
  9. Mul on nabaneet ja õnneks või kahjuks peale kõrvaaukude mitte ühtegi muud neeti. Mäletan, et kunagi 8.klassis oli see aeg kus oli räige mood endale ise neete teha ja eriti oli moes labret ja võib-olla korra isegi tahtsin endale seda ka, aga hetkel tänan õnne, et need lollused minust mööda läksid.
  10. Ma kardan usse, madusid jms. See on täitsa tugev foobia, isegi pilte on rõve vaadata, veel enam elavat ussi või madu. Ilmselt algas kõik sellest kui väiksena nägin oma kassi elava ussiga mängimas ja õeh, isegi selle teema peale mõeldes tulevad judinad 😀

Vot nii vot niii. Mõtlesin ühe postituse teha nii, et lihtsalt filmiks tervet päeva, et mis toimub jne, aga praegu tundub rutiin nii peal olevat, et tuleb mingit põnevamat päeva oodata.

R x

Leave a Reply

