must hääävs

Ilmselt on igal naisel oma kõige vajalikumad tarbed, ilma milleta oleks täitsa raske hakkama saada – just need kõige põhilisemad asjad. Hetkel otsustasin välja tuua 10 (okei kes lugeda oskab, siis tegelikult 11, aga we’ll get to that), aga hiljem mõtlesin ikka, et paar asja, mis kindlasti nende hulka peaks ka kuuluma, jäid välja. Mis seal ikka.

asjad

  1.  JOIK Rohelise õuna kehakreem rahustava aaloega. Hetkel kasutan seda ja üht teist kreemi vaheldumisi, aga tegelikult on lihtsalt üks korralik kehakreem, olgu see siis mis bränd tahes, mulle väga vajalik, sest mu nahk on kuivemapoolne ning vajab peale pesu kindlasti kreemitamist. Sain selle kingiks.
  2. I love… lemons & limes kätekreem. Same as before, käed vajavad ilusti kreemitamist, olgu siis talv-kevad-sügis-suvi ja peale hea niisutusvõime on sellel ka mega hea lõhn, niiet tnx Mad, et selle mulle kinkisid.
  3. Lingae (??) must vedel silmalainer. Must lainer on mul vist küll üks kõige esimestest must-have’idest, keegi ütles mulle isegi ükskord, et ei kujuta mind ilma musta lainerita ettegi, sest käin nii suht harva. Nüüd olen ikka teinud neid pausipäevi ka, aga no mulle lihtsalt meeldib lainer nii väga. Too konkreetne on Hiinast tellitud, aga tegelikult nende osas mul väga bränd ei loegi.
  4. Maybelline Studio Mono lauvärv toonis 01 Snow White. Kunagi Konsumist ilmselt mingi sooduka ajal ostetud, aga ei kujutanud ettegi kui palju kasutust see võiks saada – perfektne silma sisenurka või üleüldiselt lauvärviks, samuti on highlightimiseks see väga hea.
  5. E.L.F All Over Cover Stick ja L.A Girl PRO. conceal peitepulgad – ehk siis ühesõnaga üks hea peitekreem jne. Elfi oma on mul täiestitäiesti lemmik vist, olen juba aastaid seda kasutanud ja i needz to stock up. Kuna hetkel on Elfi UK leht maas, tuli muud välja mõelda ja tellisingi L.A Girli oma ja sellega olen samuti väga-väga rahul. Tõin mõlemad välja, sest ei suutnud valida.
  6. BYS huulepulk toonis Spiced Merlot. Tegelikult pole väga huulepulgakandja-tüdruk, aga see huulepulk on lihtsalt kõige lemmikum üldse ja kannaks seda koguaeg. Super sügisene toon, aga ei takista kandmast ka muul ajal (lõpetasin gümnaasiumi sellega jne). BYS huulepulgad on väga odavad, aga ei disappointi.
  7. Eveline’i Big Volume Explosion ripsmetušš. Tegelikult see ripsmetušš ise polegi midagi erilist, aga kuna mind õnnistatud üpriski pikkade ja tihedate ripsmetega, siis polegi väga vahet. Lihtsalt, kui tušš peal on, on kohe ikka selline tunne, et said padja hommikul näost ära ka.
  8. Delia Coral küünelakieemaldaja. Kõige odavam ja kõige parem mida siiani kasutanud olen – hinna ja kvaliteedi suhe on lihtsalt väga hea.
  9. Puhas Loodus kurgi näovesi. Puhta Looduse tooted on mulle näohooldust arvestades alati meeldinud ja olen mitmeid proovinud, aga siiski on see kurgivesi kõige paremat tööd teinud. Tegelikult on see mõeldud rasusele ja seganahale ja minu nahk on üleüldse kuiv, seega ei tea kuidas nii väga tulnud on.
  10. Last but certainly not least Flos Lek huulevaseliin. See konkreetne on maasikamaitseline ja ostsin ta koos kolme samasugusega: kookose-, šokolaadi- ja apelsinimaitselistega Selverist kunagi ammu-ammu Laadapäevade ajal. Need olid väga odavad ja mul pole kunagi olnud huulepalsamit vms mis teeks oma tööd paremini. Ilmselt asi selles, et need vaseliini põhjal. Kuidagi on kolm teist kaduma läinud ja see viimane ainult allles ja see ka otsakorral, aga Selver ei müü neid enam üldse 😦

Natukene brainfartisin enne asjade kokkupanemist, et kas ikka see ja kas ikka teine, aga no samas, paljud neist on asjad, mida olen korduvalt uuesti ostnud ja jäängi ostma enne kui leian parema, niiet käib kah.

R x

Leave a Reply

