tatoveeringu juttu

Jah, ma ka ilmselt üks neist, kellelt vanamutid kunagi hakkavad lapsi ühistranspordis käest ära kiskuma, sest olen tumeda peaga ja tatoveeringutega ehk siis ilmselt kuskilt vanglast plehku pistnud ja lapse kellegilt ära varastanud? See selleks.

Tatoveeringud on mulle alati meeldinud, juba ammu-ammu, which is why ma ilmselt tegingi oma esimese tatoveeringu juba 15-16.aastaselt (alzu kickib sisse, täpselt enam ei mäleta). Ma ei ole päris kindel, kuidas emps mul üldse lubas seda teha, ilmselt moosisin ta kuidagi ära ja tegin selgeks, et jaaa ma kindlasti ei hakka seda kahetsema ja plsplspls. Diil oli siis selles, et esimene ei tule eluaegne, vaid kuni 5 aastane, seega see küll jääb eluks ajaks, aga ta kulub kiiremini kui muidu ja 5 aastaga peaks juba nii kole olema, et kas teed eluaegse üle või vaatad muud edasi mis teed.

tatokas

Kuna ise seljataha väga tihti ei vaata, siis ehmatasin ka ära, eriti võrreldes teistega, kui kulunud see esimene ikka on. Mäletan, et mulle räägiti seda, et koht mille valinud olin on üks valusamaid ja muidugi ajas see natukene närvi sisse. Tegelikult aga oli juba pool esimesest lausest tehtud, kui uurisin, et millal siis pihta hakkame – ma ei tundnud mitte midagi. Kui nõel muidugi luu juurde sattus, oli valus ikka, aga mitte midagi väga hullu. Ütleks, et tekst ise on siiani minu jaoks tõese tähendusega, aga kuna see nii kulunud on jms, siis ilmselt vaatan kas teen uue pildi peale või ikkagi teen teksti üle.

Üks asi on täiesti tõsi: sa teed ühe ära ja tahad juba uut. Tulin salongist välja ja oleks kohe uuesti uut tegema minna tahtnud. Tegelikult tuli järgmine alles 3 (?) aasta pärast ja ka tekst. Too konkreetne on pärit Emeli Sande laulust Lifetime ja asub paremal pool küljel. See koht oli juba natukene valusam, kui aus olla.

tatokas2

Kolmas ja hetkel viimane tuli aastakene hiljem ja eelmise alla. Nooltel on ju sada erinevat tähendust ja mõne jaoks äkki mega mainstream tatoveering, aga ma ei tea, mulle meeldis. Mul ongi suhteliselt suva, mida keegi neist arvab, peaasi, et mulle endale meeldiks, sest need on minu kehal.

Hetkel on jäänud pikem paus, aga kindlasti on mul vähemalt 2 mõtet peas, mida tahaksin lähema aja jooksul ära teha. Kahju ainult, et tatoveeringu tegemine pole odav lõbu, muidu teeks koguaeg. Samas on mul olnud koguaeg põhimõte, et need peaksid jääma mul sellistesse kohtadesse, kus neid saaks võimalikult hästi peita, sest võimalik, et kunagi tulevikus kuskil töötades jääksid need ette kui oleks nt randmel või kuskil väga nähtaval kohal. Kindlasti ütlen, et igal tatoveeringul ei pea olema max mega super deepi tähendust, peaasi, et tehtu meeldiks endale ja ise oleks rahul.

Leave a Reply

