päike paistab, ilm on soe

Ma ei mäleta millal ma reaalselt midagi kogusin, aga päikeseprillidega on küll nii, et kui näen paari mis mulle meeldib, siis väga ei kõhkle ostmisega. Hetkel on mul neid 9 paari, aga ma olen jummmmala kindel, et mul peaks veel paar-kolm paari olema, mis on siis ilmselt kuskile omapead jalutama läinud või tee kellegi teise kotti leidnud. Niisiis otsustasin, et pildistaks nad kõik üles ja kirjutaks paar sõna juurde ka, et kuidas nad minuni jõudnud on ja ilmselt on enamus postitust täis awkwardly poseeritud pilte minust ja mu päikeseprillidest, pls bare with me. A üks asi on minu puhul täitsa kindel: mind väga ei huvita kas prillid otseselt mulle sobivad või mitte. Kui nad mulle meeldivad, siis ma kannan neid ikka.

prillid1

pruunid

Vasakult tulles siis esimesed prillid ostsin ilmselt ma ei mäleta millal Takkost? Olgugi, et kuju poolest need minu näoga küll perfektsed ei ole, siis olen seda paari küll vist läbi ja lõhki kandnud. Keskmise paariga on asjalood aga hoopis teised: ostsin need aprillis uk-s käies Primarkist, maksid need äkki 1 pound ja kuigi pildil see nii väga välja ei tule, on neil kerge loomamuster. Seda paari pole veel kordagi kandnud, sest ma lihtsalt ei ole seda suutnud kuidagi mingi riietuse juurde sobitada, aga ehk nüüd suvel tuleb see aeg. Viimane paar on kõige uuem, need saabusid nädalake tagasi ja tellisin need Ebayst. Kuigi kandnud pole ka neid veel kordagi (meil on ju päikest näha kord aastas), meeldivad need mulle väga.

prillid2

mustad

Need paarid peaks olema siis need mis on ‘mustad’. Juba esimese paari kohta saan öelda, et ei mäleta, millal neid viimati üldse sahtlist välja oleksin võtnud. Raamide äärtes on neil mingid metallist kaunistused ja prill ise on väga-väga tugev. Keskmise paariga oli tegelikult hea lugu: ostsin uk-st koos üleval mainitud paariga ka taolised, aga ainult kuldsed. Madlile need kuldsed aga väga meeldisid ja kuna tal olid need konkreetsed keskmised, mis talle enda arust üldse ei sobinud, otsustasime need omavahel ära vahetada ja mina olen selle vahetusega küll väga rahul. Just seda paari vist olen viimasel ajal kõige rohkem kandnud, sest need sobivad kõigega, kanna sa siis kuldset, hõbedat või vikerkaart seljas. Viimane paar on vist kõige omapärasem mida oman? Ostsin need ükskord Humanast 2 euroga ja neil on siuke eee what is this, mingi joon või traat või kurat teab mis asi seal üleval. Selline tulnukaprill on veits, aga coolio.

prillid3

lambikas

Ja olemegi jõudnud täiesti viimase kolmikuni. Kolmest kahte paari kannan ka ikka väga harva, pigem kannab õde isegi rohkem kui mina. Esimene paar peaks tegelikult olema sinakas-rohelist värvi, mida siin ilmselt nii hästi ei erista. Kui ma hästi mäletan (alzu strikes), on need kunagi ammu Seppäläst ostetud ja ilmselt ostsingi need pigem just värvi pärast. Kahjuks on neid raske kuskile riietuse juurde sobitada, mistõttu ootavad ilmselt paremat aega sahtlis. Keskmine paar on ka üks nendest, mida olen läbi ja lõhki kandnud pmst. Sain nad Egle käest paar aastat tagasi peale seda kui ta neid mu hipi sünnal kandis ja samamoodi – tean, et need ei sobi mulle perfektselt, aga ma ei tea, need lihtsalt istuvad iga riietusega oma neutraalse värvi pärast. Viimaseks olen jätnud oma kõige värvilisema paari: raam on kreemjas-valge roosade lilledega. Täitsa ausalt ei mäletagi, kust need sain ja samamoodi, olen väga harva kandnud. No ma ei teaaa, ei raatsi lihtsalt ära anda või midagi muud teha nendega, mida ei kanna üldse vms, mõtlen ikka: ‘oh äkki kunagi kannan’, aga keda ikka lollitan.

Ja siis juhtub ikkagi nii, et kui päike paistab, ei ole minul päikeseprille käepärast võtta.

R x

Leave a Reply

