mah hair

Mitmed inimesed, kes mind kauem kui aasta-kaks ei tea, ei teagi, et see tume värv, mis mul hetkel peas on, ei ole mu loomulik värv. Mõnele tuleb see äkki üllatusena, sest ‘su kulmud on ju niiii tumedad’. Tegelikult olen üks nendest keda on õnnistatud selle imelise eestlastliku kartulikoore värviga. Vaadates pilte, mis sellest ajast on, kui mul veel loomulik värv oli, näen, kui terved mu juuksed tegelikult ikka olid, kuid see selleks. Hoiatan juba ette ära, et see postitus tuleb täis igasugu veidraid vanu pilte, niiet ärge judgege, et ma selline iludus kunagi olin.

DSC00665

Kuni 7. klassini olin see kartulipliks ning kui ma õigesti mäletan, siis umbes 7. klassi lõpp – 8. klass algas see värvidega eksperimenteerimine pihta. Enne kui jõudsin selle värvini, mis hetkel olen, jõudsin olla punakaspruun, kuseblond ja täiesti süsimust – seda kõike vähem kui aasta aja jooksul. Ka pikkuste poolest on mul olnud terve elu jooksul väga erinevaid pikkusi, nagu näiteks 2. klassis lõigatud poisipea (haadi-ha) ja samas on mul olnud ka väga väga pikad juuksed ühel hetkel, seega üritan kõike seda siin näidata ka.. vb mitte poisipead siiski.

punakas

Kui ma õigesti mäletan, siis vist esimene värv peale kartulikoort oligi see punakaspruun. Ei oskagi öelda mida sellest värvist arvan, sest tegelikult see mulle meeldis küll, aga tolleks hetkeks polnud veel seda kulmude kitkumise skilli omandanud, niiet kogu kupatus koos ei näinud väga hea välja. Samuti ei tea ma ka, mida ma mõtlesin, et sellise tuka endale lõigata lasin?

11430286_895870190454632_1453235161_n

Õnneks või kahjuks pole mul ühtegi normaalset pilti sellest ajast, kui ma see ilus pee-blond olin ja ainukene pilt, mille suutsin leida oli see.. Kui palju sellest reaalselt juuksevärvi näeb, see on iseasi. Mäletan, et tahtsin blondi ära proovida ja käisin isegi värvipesus selle jaoks, ehk siis tapsin oma juukseid korralikult. Kahjuks jah tollel ajal see juuksevärv mulle absoluutselt ei sobinud, kuid kunagi ehk proovin blondi uuesti ära, äkki teen siis kulmud jne ka ja olen veidikene targem, kui 13-aastaselt.

8. klassis siis saingi lõpuks endale tumeda värvi pähe, aga see tume oli täiesti süsimust. Ütleme nii, et see oli kindlasti parem, kui kaks eelnevat värvi olid, kuid see polnud ikkagi väga ilus – juuksed olid täiesti kahjustunud nendest värvimistest ja järku lõigatud soeng veel eriti highlightis seda.

rootsi

Õnneks siiski oli nii palju aru peas, et hakkasin juuste eest paremini hoolt kandma ning neid välja kasvatama, et saaks pikkust juurde. Ka värvi üritasin ikkagi heledamaks saada ja ühel hetkel oligi mustast tumepruun saanud, mis nägi natukenegi loomulikum välja. Tänu paremale hooldusele olidki mul üks hetk ikka väga pikad ja üpriski terved juuksed ka, nagu selle pildi peal näha on:

jaanidüksaasta

Kahju, et blogi pildi kvaliteediga üks-null teeb, aga kes siis aru ei saa, olen esimeses reas paremalt teine. Mäletan, et tore oli küll nii pikkade juustega olla, aga need vajasid tõsiselt aega ja hoolitsust ja rasked olid nad ka, sest mulle on loomulikult antud tegelikult üpriski paksud juuksed. Sellest pikkusest hakkasin aga vaikselt maha võtma, sest tundsin, et see oli liiga pikk mu jaoks. Vahepeal olin siis täiesti sellise keskmise pikkusega jälle ja ühel hetkel mõtlesin, et teeks ära selle nalja ja lõikaks jälle juuksed õlgadeni.

20140524_175831

Kas selline pikkus mu jaoks ideaalne oli, ei oska ma öelda, aga kindlasti oli see mõnus kerge ning olen mõelnud mitu korda seda tagasi lõigata, sest need on ju ainult juuksed, need kasvavad tagasi! Selleks hetkeks olemegi peaaegu juba praeguses päevas, aga siiski, vahele jäi veel üks katsetusperiood, mille ajal olid mu juuksed ikkagi tumedad, aga neil oli täiesti violetne toon:

ghellusmile

See meeldis mulle väga ning oli hea vaheldus tumepruunile ning midagi huvitavamat. Kindlasti värvin selle mingil hetkel tagasi, kui jälle vaheldust vaja on.

Praegu on mul tume-tumepruunid umbes sama pikkusega mis viimasel pildil, juuksed ning ütleks, et tume on kindlasti minu värv. Kulmud on ka väga tumedad, niiet kõik sobib kuidagi hästi kokku. Ei ütleks, et hetkel kasutaks mingeid erilisi juuksehooldusvahendeid: täiesti tavalised shampoon ja palsam, harva teen mingit maski, peale igat pesu määrin otstesse kas riitsinusõli või Macadamia Healing Oil Treatment õli ja ongi asi korras. Muidugi kasutan sirgendajat ja vahel ka lokitange, aga kindlasti suudan toast välja minna ka juukseid sirgendamata. Praeguse 21 eluaasta jooksul olen proovinud ikka päris mitmeid erinevaid stiile ja pikkuseid ja bla bla ja kindlasti proovin ka edasi… okei kiilakaks päris ei aja, not my thing haha.

R x

Leave a Reply

