tuli ära see 21

21!!!!!!! Lõpuks saan Apteki legaalselt sisse! Mitte, et mult siiani kordagi dokumenti oleks küsitud… see selleks.

18826352332_c07e02e981_o

Kolmapäeval, 10.juunil oli õige sünnipäeva päev ja see päev oli päris busy: silmaarst ja siis liikusin linnas ringi noo nii 5 tundi ja siis oli lõpuks ikka korralik väss peal. Õhtul oli jalka staadionil ja Haapsalu Leegion oli kohal ikka ja juba poolel teel tribüünidele kuulsin kuidas keegi trummi lööb ja sünnipäevalaulu laulab ja kohale jõudes lasid kõik ligi 30+ inimest üle staadioni mulle sünnipäevalaulu ja see oli nii vinge!

Suurem pidu toimus aga eile, 13.juuni. Kes juhuslikult ei tea: mulle meeldib teemapidusid teha. Alustasin üleeelmine aasta hipiteemalise peoga, eelmine aasta mehhiko party ja selle aasta teemaks oli…. *trummipõrin* ARAABIA. Don’t ask, kust selline teema üldse tuli, ilmselt sp, et see on ka selline kirev ja värviline jne ja suht sinna suunda iga aasta ma sihin. Igastahes, tegin ürituse ammu mais ära ja tundus aega nagu palju olevat eks, aga ei – järsku oli peoni nädal aega, mul endalgi polnud veel korraliku kostüümi ja asjad läksid väga kiireks. Süüa hakkasime empsiga tegema juba eelmine päev ja 13nda hommikust peale käis kõva kokkamine ja tegutsemine, sest minu sünnipäeval keegi kunagi nälga ei jää. 11270084_912220995486522_2042483987_n 18643836490_6efc94262d_o

Lõpuks läks jälle kiireks nagu alati, slappisin mingi araabia meigi näkku, viskasin riided selga, viisime asjad õue laua peale ära jaa võis oodata külaliste ootamine. Madli algatusel tuli mõte teha ‘fotonurk’, selle tausta tegi ta mingi aeg valmis ja ma olin juba ükspäev igast propse selle jaoks teinud.

18831462945_0b862cf85a_o 18643719208_5921c2bc39_o 18210846653_248c4552d4_o 18805233546_b7e0e35e1f_o 18210864893_f1b9d6b2d1_o18826401162_7e5855bfb9_o

Rahvast hakkas siiis vaikselt ikka tilkuma ja kõik kes tulid, pidid võtma värvilise tervitusshoti – need olin viinast ja Skittlesi kommidest teinud.

21sünxviinad

Kõik olid nii toredad ja kingid olid toredad ja ma olin niiiiii üllatunud kui hästi kõik end teemasse riidesse olid pannud, sest kuulsin mitmelt poolt varem, et raske teema ja raske riietust leida. Ise nägin suht egiptlane välja, aga nevermind. Kamandasin kohe kõik sööma, sest süüa oli ikka lademetes, nagu meil siin ikka kombeks on.

18831438425_3a5f0ebf51_o 18805130346_19c3e8bc35_o

Nagu iga peoga, siis alguses ei saa vedama ja pärast ei saa pidama. Vahepeal olid mõned nõmedad hetked ka, aga see oli lihtsalt sp, et tundsin ühel hetkel, et mul pole 10 kätt ja 10 silma, et jõuaks kõike jälgida, teha jnejne. Siis mulle öeldi, et take it easy ja naudi. Igastahes, väike alkohol lahendab kõik probleemid ja mida pimedamaks läks, seda enam sai pidu hoogu sisse. Kui alguses tundus, et rahvas ei segune kuidagi, kursaõed oli oma nurgas ja siis ühed sõbrad ühel pool ja teised teisel pool, siis vesipiibu ülespanek ja bussikoski mängimine pani bondimise-mode täiega peale. Mida edasi, seda kõvemaks läks ka muusika ja juhtus igasugu toredat ja muud põnevat. . Fotonurk osutus ka üllatavalt populaarseks ja sai palju-palju pilte seal tehtud. Mõned inimesed olid rohkem vässud ja läksid varem ära, aga ega see peol väsida ei lasknud.

18210720713_d873f56e5e_o

Muidugi pole see ju minu sünnipäev kui keegi haiglas ei lõpeta ja kuna eelmise aasta superstaari kohal ei olnud pidi keegi teine selle rolli endale saama. Seekord oli rõõmus vabatahtlik Madli, kellel juhtus kivi jalge ette jääma ning ta nii õnnetult kukkus, et küünarnukist kätt väga liigutada ei saanudki. Alguses oli kõik väga naljakas, ta ise ka naeris ja ei võtnud üldse tõsiselt seda, aga hiljem tuli välja, et polnudki nii naljakas asi. Kui pidu juba täitsa ära vajunud oli ja viimasedki peolised olid linna poole ajama pannud, siis tuli teha üks kerge trip to da Haapsalu haigla. See käik ise oli täiesti mõttetu, pmst öeldi, et tulge hommikul kell 9 tagasi. Tulime siis koju tagasi, kolm tunnikest und ja siis Madlil uuesti haiglasse minek. Õnneks luumurdu ega mõra pole, aga täitsa jama on asi ikka.

Vaatamata sellele oli pidu ise väga vinxvonxviisakas, ilmaga vedas super hästi ning mul on niiiiii hea meel, et mu sõbrad jätkuvalt viitsivad otsida kostüüme mu teemasünnipäevade jaoks ja et jätkuvalt viitsitakse end kasvõi korraks kohale ajada, et õnne soovida ja natukene juttu ajada, kui pole ammu näinud. Mitmed inimesed, keda veel ootasin, ei saanud aga erinevatel põhjustel tulla, mis oli kuuuurrrb. Aga ma ei tea kui mul pole maailma parimad sõbrad, siis kellel on (ok kõigil teistel on ka, aga mul on ka.. legit)

18210792023_7883f5b85f_o 18645252629_95b647f41a_o

R x

Leave a Reply

