kuidas mina uk-s käisin part 1

Hola amigossss

Järgnev postitus on ilmselt enamustele mu sõpradele-sõbrannadele boring as fuck, sest ma olen omaarust seda kõike 10 korda üle rääkinud ja kõigil ilmselt kopp ees. Mul ka.. peaaegu. Siiski mõtlesin, et panen kirja ikka kuhugi veebiavarustesse ka, et kunagi hea meenutada oleks.

Aprillis, täpsemalt 8.-17. aprill, veetsin mina toredat aega sellises armas kohas nagu Asha Center, Flaxley, UK. Mis ma seal tegin? Nooo eellooks võib kiirelt mainida, et kursaõe kaudu sain teada sellisest organisatsioonist nagu Seiklejate Vennaskond, mis vahendab erinevaid projekte, vabatahtlike teenistusi jnejne. Tundus huvitav, aga uurime edasi. Sain siis teada, et enamus projektidel makstakse hiljem 80% transpordikuludest kinni ning majutus, toit jne kohapeal tasuta. Hell yeah? Tegelikult olgem ausad, ma lihtsalt olin jelly as fuck, sest nii paljud tuttavad-sõbrad jne on see aasta kuskil reisil käinud ja ma olin nagu: tahan ka! Tundus ju hea võimalus ka, niiet mõtlesin, et mis siin ikka, saadaks for the lols avalduse ära. Ei oodanud midagi sealt, avaldusse panin udujuttu kokku ja saatsin ära. Umbes kahe nädala pärast (?) nägin mina aga, et mulle on uus email tulnud – avasime ja mis ma seal loen: olete valitud projekti! Selline jõnks käis seest läbi ja ütlesin Madlile kohe kes toa teises otsas rahulikult lebotas: MA LÄHEN UK-SSE. Haha. Eestlastele oli üleüldse ainult 3 kohta.

Igastahes, kõik oli tore ilus awesome jne, aga mina olin aru saanud, et ega ise kohe midagi maksma ei pea, kõik makstakse kinni jne – eip. Piletid ja asjad pidi ikka ilusti oma rahakotist alguses kinni taguma ja neid oli korralikult. Flaxley asub Londonist umbes 3 tunni kaugusel, mistõttu pidi sinna sõitma mingi 3 erineva bussiga + lennuk jne. Ütlen ausalt, et ma olen selliste asjade suhtes selline inimene, kellel peab olema kõik kindel, et mis kus ja millal, seega kõik pidi olema kindlalt teada. Igastahes, sai lõpuks kõik piletid asjad värgid ostetud ja reisi ootamine võis alata! Muidugi põdesin ka sellepärast, et ülikoolis jäävad paljud seminarid ja praktikumid vahele ja mis siis saab oi-oi, aga tegelikult polnud põdemisel üldse mitte mingit põhjust.

Aeg läkski suhteliselt kiiresti ja juba oligi pmst aeg siis lennukile istuda ja Eestist peaaegu 10ks päevaks sääred teha. Aus olla, siis vahetult enne reisi polnud mul mingit tahtmist sinna minna ja ilmselt põhjus oli selles, et ma ei teadnud mitte midagi selle kohta, et mis on projekti kava, kuidas asjad välja näevad jne. Hiljem sain teada, et ma olin obviously ainuke, kes seda millegipärast ei saanud, aga see selleks. 8. aprilli hommikul olin mina lennujaamas, sain tuttavaks nende kahe teise eestlasega ning võiski alata sõit Inglismaa poole.

Või tegelikult, võis alata seiklus läbi turvakontrolli – mul oli reaalselt igat pidi reisides lennujaamas mingi jama.. Tallinna lennujaamas alustasime sellega, et olin ära unustanud, et nabaneet on ju ka see, mis tegelikult tuleks ära võtta. Muidugi hakkasin piiksuma ja mingi turvanaine näperdas niimoodi läbi ja lõpuks avastas siis selle ‘surmarelva’ ehk mu nabaneedi. Was fun. Kui juba sellest juttu, siis mainin ära, et tagasi tulles Stanstedis vaatas mu ID-kaarti kolm inimest ja lõpuks kolmas ütles: “She’s from Estonia” Like whoa, kas olen tegelikult ka? Teised kaks ei suutnud ID-kaardilt seda tuvastada ilmselgelt. Turvakontrollis sain jälle seista seal nagu lollakas, sest mul oli ühe Aserbaidžaani kuti antud lumekuul pakkimata kohvris ja turvamees raputas seda ning uuris seda lund seal ja läks veel taharuumi üle kontrollima, ega ma jumala eest mingeid narkohelbeid seal ei transpordi. Katrin (teine eestlane) hiljem ütles, et minuga on ikka nii lõbus reisida.

Järgmises postituses siis räägin sellest, kuidas asjad tegelikult kohale jõudes välja hakkasid nägema ning mis oli mu mulje jea.

R x

Leave a Reply

