Prillipaps

Teeks algust siis ühe väga random teemaga, aga kuna see on viimasel ajal mul suht relevant jälle, siis miks mitte. Paljud ilmselt teist ei teagi, et mul on juba ikka mitu-mitu aastat (6-7-8? kes seda enam mäletab) prillid. Ja ikka täitsa tugevad prillid, mitte mingi -0,25-äkkikissitansiisnäenveel, eip. Ma olen ikka BLIND. WIN_20150605_194456

Panen kerge pic proofi ka, et kõik ikka usuks, et mul on prillid. Prillidega näeb mind tegelikult haruharva, sest tunnen end kordades enesekindlamalt ilma nendeta, aga see selleks. Muidugi, ka minul oli kunagi miinus -0,5 nendel ammustel aegadel, aga tänu enda lollusele hüppas see number kohe vägaaa palju suurema peale. Olingi üks nendest kes kissitas silmi koguaeg ja tõmbasin näppudega isegi china-eyes endale, et jumala eest prille ei peaks kandma – niiii margine ju. Mu 13-aastane mina võiks midagi praeguselt õppida. Sain siis ilusti suured miinused peale ja siis kannatasin neid prille, kuni lõpuks 8. klassi keskel sain endale läätsed. Elu oli jälle lill!

Nii see aeg läks edasi ja edasi ja 2010. aastal sain endale need prillid, mis mul konkreetsel pildil peas on. Peale seda olen vahepeal ühe korra silmaarsti juures käinud ja siiani on täitsa korras olnud. SIIANI. Juba viimased paar kuud olen tundnud, et prillid hakkavad ikka täiesti nõrgaks jääma – Tartus kui terve päev kodus passida ja läätsi silma ei pane ja õhtul näiteks poodi minna, siis poes käi nagu udu sees, no lihtsalt ei näe. Aga silmaarsti juurde ka ei lähe eksole, stubborn like that. Kuni selle ajani, kui ema pakkus välja, et kas tahaksin sünnipäevaks (21 kukub woop) äkki uusi prille – olin sellega nõus, sest muid soove, mida reaalselt vaja oleks, mul ei olnud. Seega, kes teab, äkki kui uued prillid saan ja ei tunne end iga kord prille ette pannes olevat jälle aastas 2010, näeb mind ka rohkem prillidega.

R x

Leave a Reply

