Well hello y’all

Jah, ikkagi lõpuks tegin selle nalja ära ja hakkasin uuesti blogi pidama. Don’t ask why or what, ma ei tea ise ka päris täpselt. Kunagi sai ju päris kaua tehtud blogspotis blogi, aga seekord üritan midagi teistsugust teha. Võite siit leida täitsa igasuguseid postitusi: moeteemalisi, kuigi ma mingi räige moeteadlane pole, siis mingitmoodi on ikka oma stiil välja kujunenud, iluteemalisi, jälle, pole mingi räige beauty guru, aga suht tihti leian end youtubes meigivideoid binge watchimas jaaaa kõike muud alustades filmiarvustustest, lõpetades näiteks maybe igast erinevate asjade kohta arvamuse avaldamisega. Ma ausalt ei tea ise ka veel päris täpselt kuidas see nali siin edasi hakkab välja nägema, aga ma loodan kasvatada paraja jälgijaskonna, olgu siis need mu enda sõbrad või nende sõbrad või nende ja nii edasi.

Kes mind end päris hästi veel ei tea: olen Renata, hetkel omandamas kõrgharidust Tartu Ülikoolis, samas jooksutan end Haapsalu vahelt ka, sest kodust täitsa lahti lasta ei saa. Vot niii.

Stay tuned x

Leave a Reply

